gdc_2014

کنفرانس توسعه دهندگان بازی های رایانه ای آغاز شد

 

gdc_2014

کنفرانس GDC 2014  روز گذشته آغاز شده و در روز اول این کنفرانس  موضوعات جالبی مطرح شد. یکی از این مطالب سخنرانی بود با نام Death to three act structure که درباره نیاز به تغییر در الگو های داستان نویسی در آن بحث های صورت گرفت. سخنرانان این  جلسه  آمار های جالبی درباره تمام کردن بازی ها توسط گیمر ها ارائه کردند. بر اساس این آمار  اکثر گیمر ها بازی ها را تمام نمی کنند. و این پدیده در مورد بازی های داستانی نیز صادق است . از این رو سخنرانان ادعا می کردند که ساختار  سنتی داستان گویی در سه بخش مناسب گیمر های کنونی نیست و گیمر ها به جنبه های دیگر بازی توجه دارند.

آمار آن ها بر اساس گیمر های شبکه Steam بوده است. فکر می کنم برای شما جالب باشد که ببینید چند درصد از گیمر ها داستان بازی های مشهور را به پایان رسانده اند.

The Walking Dead: Season 1, Episode 1 – 66%
Mass Effect 2 – 56%
BioShock Infinite – 53%
Batman: Arkham City – 47%
Portal – 47%
Mass Effect 3 – 42%
The Walking Dead: Season 1, Episode 5 – 39%
The Elder Scrolls V: Skyrim – 32%
Borderlands 2 – 30%

 لازم به ذکر است که کنفرانس سونی با عنوان Driving the Future of Innovation at Sony Computer Entertainment  امشب و  در روز دوم GDC برگزار می گردد.

دیدگاه بگذارید

اولین نفری باشید که دیدگاه میگذارد!

اطلاع رسانی از
avatar
wpDiscuz