the-order-1886-670x376

اتفاقات ماورالطبیعه در The Order 1886 قابل باور خواهند بود

 

http://cdn.dualshockers.com/wp-content/uploads/sites/9/2014/02/TheOrder_006_1080-670x376.jpg

 

عنوان انحصاری PS4 که سبکی SteamPunk دارد و با نام The Order 1886 شناخته می شود , دارای بخش های ماورالطبیه می باشد. اما این ماورالطبیه چقدر جدی خواهد بود ؟ آیا از حالت طبیعی و واقعی خود خارج می شود و حالتی جادویی و فانتزی به خود می گیرد ؟ مدیر خلاق استودیو Ready At Dawn که سازنده ی این بازی نیز هست در یک مصاحبه با GameTrailers اعلام کرد که هیچ ” سحر و جادویی ” در بازی وجود ندارد و داستان بازی و حالت طبیعی آن قابل باور خواهد بود.

GameTrailers :

ما در تریلری که در E3 پخش شد , مقداری موارد ماورالطبیه مشاهد کردیم. آیا این موارد بیش از حد زیاده روی می کنند ؟ آیا حالتی جادویی به خود می گیرند ؟

 

Ru Weerasuriya در پاسخ به GameTrailers :

نه نه , ما تا آن حد پیشروی نکردیم. یعنی اصلا نمی خواستیم پیشروی کنیم. از نظر ما جادو یک چیز کاملا بی منطق است و باعث می شود بازی ما در بین عناوین فانتزی قرار بگیرد و بازیبازان هم داستان آن را جدی نگیرند. این یک اتفاق ماورالطبیه است که در بیشتر اوقات قابل باور خواهد بود , چیزی مانند The Last Of Us. مردم با اتفاقات ماورالطبیه زندگی می کنند و مطمئنا اینها را باور خواهند داشت.

ما همیشه تلاش کردیم که تا حدی مناسب و مفید حرکت کنیم , نه خیلی عجیب و نه خیلی ساده. شما خیلی راحت می توانید این وسواس و دقت را در بازی ببینید. ما همیشه سعی کردیم که کارها را امتحان کنیم و ما از خودمان استفاده کردیم ; آن چیز هایی که خودمان باور داشتیم را در بازی گنجاندیم چیزی که زیاد جادویی نباشد. البته در The Order 1886 شما هیچ اتفاقی بی دلیل نمی بینید و داستان بازی کاملا توضیح داده می شود و مثل عناوین سحر جادویی نیست.

بنابراین ما کاملا دور جادو و فانتزی بازی را خط کشیدیم و از ایده های ماورالطبیه کلاسیک استفاده کردیم چیزی نسبتا ترسناک که کاملا قابل باور می باشند.

Ru Weerasuriya افزود که این بازی مرز بین گیم پلی و میان پرده های بازی را خواهد شکست.

The Order 1886 در سال ۲۰۱۴ و در تاریخی نا مشخص به صورت انحصاری برای PlayStation 4 عرضه خواهد شد.

دیدگاه بگذارید

اولین نفری باشید که دیدگاه میگذارد!

اطلاع رسانی از
avatar
wpDiscuz