شرایط گارانتی ۶ ماهه  سیمرغ کنسول های پلی استیشن ۴

شماره سریال و فاکتور دستگاه در سیستم شرکت سیمرغ ثبت شده و فقط برای دستگاه فروخته شده توسط سیمرغ معتبر می باشد.

خدمات گارانتی تنها در دفتر اهواز صورت می گیرد و هزینه ارسال  و دریافت کالا بر عهده مشتری است.

ضمانت نامه بدون ارائه فاکتور فاقد اعتبار است.

تعمیر و در صورت عدم امکان ، تعویض کنسول  به شرطی که شرایط عمومی پیمان نقض نگردند قابل اجراست.

 

 

نکته نگهداری:  از دستگاه به عنوان یک دستگاه پخش کننده فیلم دی وی دی و بلوری استفاده نکنید. (استفاده از دستگاه به این منظور صدمات جدی به عمل می آورد)

نکته نگهداری: از قرار دادن کنسول بر روی فرش و یا موکت پرهیز کنید. به تهویه و فضای لازم برای آن توجه داشته باشید.

نکته نگهداری بسیار مهم: هنگامی که دستگاه روشن است از تکان دادن کنسول جدا خودداری فرمایید. یک تکان ساده و خفیف میتواند به لنز دستگاه آسیب جدی وارد کند.

ضمانت نامه در شرایط زیر قابل اجرا نیست :

صدمات و ضایعات ناشی از ضربه، سقوط، حمل ونقل، تماس یا نفوذ آب و مواد شیمیایی، آتش یا حرارت زیاد، گرد و غبار شدید، نوسانات برق،  سرقت ، رعد و برق و حوادث طبیعی.

استفاده غلط و خارج از استانداردهای تعیین شده برای دستگاه یا عمل نکردن به دستورالعملهای ذکر شده در دفترچه راهنمای دستگاه.

استفاده از دیسک های غیراستاندارد.

صدمات و خرابی های ناشی از اتصال غلط یا ارتباط دستگاه با سایر دستگاهها، تجهیزات و لوازم جانبی غیر سازگار یا معیوب،

 صدمات ناشی از نصب یا به روز رسانی هرنوع فایل، نرم افزار، برنامه یا Firmware ،

 صدمات ناشی از پاک کردن هد یا اپتیک دستگاه به هر وسیله یا هر ماده ایی.

دستگاههایی که توسط اشخاصی بجز گروه سیمرغ تعمیر و یا دستکاری شوند.

 

قطعات و قسمت هایی از دستگاه که شامل گارانتی نمی شوند:

باتری  –  هدفون –   دسته –  PSN –  بن شدن کنسول